مقالات

ایا زانوبند برای ارتروز مفید است؟ نقش زانوبندها در کاهش درد و درمان زانو

بهترین زانوبند برای درد زانو و کاربرد آن

ایا زانوبند برای ارتروز مفید است؟ حتما این پرسش را بارها از زبان کسانی شنیده‌اید که به دلایل گوناگون از درد زانو گله دارند و می‌خواهند بدانند چه چیزهایی برای درمان زانو درد مفید است. در میان انواع راه حل‌های موجود اما همه درپی  یافتن راهی هستند که خیلی زود مشکلشان را حل کند. به ویژه زمانی که  افراد دچار آرتروز زانو شده باشند. در این مقاله از سایت به طب آنلاین به این پرسش که برای زانو درد چه چیزی مفید است پاسخ می دهیم و یکی از راه های موثر در این زمینه را بررسی خواهیم کرد.

 برای آرتروز زانو چه چیزی مفید است؛ بررسی چند راه کار برای درمان زانو

اگر آرتروز  دارید، ممکن است با درد، مفاصل مواجه شده باشید. پس درد زیاد شما را به پی‌گیری درمان وا می دارد. در مسیر یافتن بهترین راه درمان پرسش‌های زیادی مطرح می‌شود. چه غذاهایی برای زانو درد مفید است؟ ایا پیاده روی برای ارتروز زانو مفید است و اینکه چه دارویی برای زانو درد مفید است؟ بی‌شک تمامی این موارد در کاهش درد و حتی پیشگیری از ارتروز زانو نقش دارند. هنگام درد داروها، ورزش و سایر روش‌های درمانی ممکن است کمک کننده باشند. اما شاید یکی از گزینه‌های مهم توصیه شده استفاده از زانو بند باشد. زانوبندهایی با کارایی متفاوت که وضعیت بهتری را برای زانویمان رقم خواهد زد.

 

مشاوره رایگان

نام و نام خانوادگی(Required)
شما به کدام درد مبتلا هستید؟!(Required)

زانوبندها چه نقشی در بهبود زانوهای آسیب دیده دارند؛ ایا زانوبند برای ارتروز مفید است

 تصویر شخصی که زانوبند طبی بسته و ایا زانوبند برای ارتروز مفید است| به‌طب

زانوبند یا  بریس انواع مختلف و کارایی متفاوتی دارند: پیشگیری کننده، توانبخشی حمایتی یا عملکردی، تخلیه کننده، لولایی، لولایی قفل دار، نئوپرن، طبی آرتروز اختصاصی. زانوبندها از هرنمونه  که باشد حس بهبود آسیب دیدگی رباط ها ، تسکین درد کشکک زانو و احتیاط و مراقبت را به شخص استفاده کننده القا خواهند کرد. اگر بپرسید که ایا زانوبند برای ارتروز مفید است در پاسخ باید گفت که قطعا زانوبند در بهبود وضعیت آرتروز نقش دارد.  اگرچه زانوبندها اغلب از نظر پزشکی برای توانبخشی پس از آسیب تجویز می‌شوند، بسیاری از بیماران مبتلا به آرتروز از آن استفاده می‌کنند. زانوبندها در دسته درمان‌های حمایتی قرار می‎‌گیرند و اغلب نقش کنترل درد و جلوگیری از پیشرفت بیماری را دارند. به گفته سخنگوی انجمن فیزیوتراپی آمریکا (APTA)، رابرت گیلندرز، هدف از زانوبند برای بیماران مبتلا به آرتروز، پشتیبانی از زانو، کاهش درد و بهبود عملکرد است. دکتر کاتلین هوگان، جراح ارتوپد که در لگن و زانو تخصص دارد، می‌گوید: تئوری‌های زیادی در مورد نحوه عملکرد زانوبند در بیماران مبتلا به آرتروز وجود دارد که هیچ یک به طور قطعی ثابت نشده است. بریس‌ها ممکن است فشار و حمایتی را برای بافت‌های نرم اطراف زانو ایجاد کنند. بریس‌ها ممکن است به افراد اجازه دهند تا احساس راحتی بیشتری در ورزش داشته باشند. شواهدی هم وجود دارد که نشان می‌دهد ورزش و تقویت به درمان علائم آرتریت زانو کمک می‌کند.

زانوبندهایی با کارایی چند برابر؛ خدمت تکنولوژی در درمان درد زانو

امروزه درمواجهه با این پرسش که ایا زانوبند برای ارتروز مفید است باید گفت پیشرفت علم امروزه در هر زمینه‌ای محسوس است؛ امروزه فناوری پزشکی به کمک بشر آمده و تحولی شگرف را در زمینه زانوبند رقم زده. به گونه‌ای که با تولید محصولی تکنولوژی محور در تسکین درد زانو و هم زمان درمان آن نقش ایفا می‌کند. زانوبند زاپیامکس با تکنولوژی پیشرفته UIC برای روان کردن مفصل، تسکین درد، از بین بردن چسبندگی، رفع انسداد مفاصل و بازیابی توان حرکتی به کار گرفته می‌شود. اولتراسوند، مادون قرمز با تکنیک کلاک پالس، فناوری سه گانه‌ای است که این دستگاه را هم‌تراز با روش فیزیوتراپی قرار داده است که هم درد را از بین می‌برد و هم زانو را درمان می‌کند.

نحوه عملکرد تکنولوژی uic زانوبند زاپیامکس

تصویری از زانو بند زاپیامکس و ایا زانوبند برای ارتروز مفید است| به طب

دراین بخش به بررسی تکنولوژی های بکار رفته در زانوبند زاپیامکس می پردازیم تا با کارکرد موثر این زانوبند بیشتر آشنا شوید:

بیشتر بخوانید: خرید زانوبند زاپیامکس از نمایندگی رسمی در ایران با ارسال رایگان

طول موج‌های بی‌خطر و کارآمد اولتراسوند

اولین احساسی که به شما دست می‌دهد، حاصل نخستین تکنولوژی به‌کاررفته در زاپیامکس است. این احساس شبیه بی‌حسی موضوعی است که باعث تکسین درد به میزان قابل توجهی خواهد شد.

پس کار فناوری اولتراسوند در زانوبند زاپیامکس ایجاد بلاک عصبی است که بر مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و عضلات اثر خواهد گذاشت. باید اشاره کنیم که تمامی افرادی که از زانودرد رنج می‌برند به دنبال این هستند که درد خود را تسکین دهند تا به‌راحتی به فعالیت‌های روزانه خود  برسند.

بیشتر بخوانید: خرید کمربند پلاتینر با ارسال رایگان و 1 سال گارانتی طلایی

امواج موثر و بی خطر انفرارد

گفتیم که امروزه با پیشرفت علم، دردها و بیماری‌ها زودتر به درمان می‌رسند. زاپیامکس برآمده از بستر تخصص و‌ دانش، با به کارگیری تکنولوژیuic  مرحمی بی‌نظیر برای آرامش زانوی شماست. یکی دیگر از امکانات بسیار موثر زانوبند زاپیامکس، انفرارد یا امواج مادون قرمز است.

این امواج کارکردهای بسیاری دارند و روند درمان زانوهای آسیب‌دیده را سرعت می‌بخشند. نحوه عملکرد این تکنولوژی در زانوبند زاپیامکس به این صورت است که با ارسال امواج باعث افزایش دمای سلولی می‌شود. همین فرآیند اثرات زیر را ایجاد خواهد کرد:

  • تسکین درد به دلیل آرامش در پایانه‌های عصبی
  • افزایش گردش خون
  • تسریع روند اکسیژن‌رسانی و تغذیه با مواد مغذی
  • شل کردن عضلات، رفع اسپاسم‌های عضلانی و گرفتگی‌ها

باید گفت اکسیژن‌رسانی به بافت‌های ملتهب نیز از دیگر اثرات این اشعه‌های مفید است که رفته‌رفته به التهاب مفاصل پایان می‌دهند تا از این پس قدم‌هایتان را بدون احساس درد بر زمین بگذارید.

تکنولوژی کلاک پالس در زانو بند زاپیامکس

یکی دیگر از فناوری‌های پیشرفته زانو بند زاپیامکس امواجی است که به شکل پالس‌های الکتریکی به بافت‌های آسیب‌دیده تحت تاثیر تابانده می‌شوند. این امواج، با ضربات منظم، اسپاسم‌های عضلانی را ازبین خواهند برد. شک نکنید که بعد از استفاده از زاپیامکس، با دیدن اثرات مثبت آن در کاهش درد و درمان زانو متعجب خواهید شد.

تکنیک کلاک پالس یا تابش امواج به شکل پالس ساعتی روی اعصاب عضلانی و مفصلی تاثیر می‌گذارد و نوعی تحریک الکتریکی را در بدن ایجاد می‌کند. به این ترتیب عضلات ریکاوری می شوند و رفته‌رفته سلامت گذشته خود را به دست می‌آورند.

نقش زانوبند در درمان آرتروز؛ گذر از سنت به مدرنیته

در میان انواع درمان‌ها برای آرتروز زانو، استفاده از زانوبند بسیار موثر است. در این میان زانوبند زاپیامکس با توجه به فناوری یو ای سی بسیار موثر تر از زانوبندهای سنتی است. به گونه‌ای که  برای انواع مشکلات زانو هیچ ‌گونه عوارضی جانبی و بالینی ندارند و افراد می‌توانند از این تکنولوژی فوق‌العاده استفاده کنند؛ زیرا تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این محصول از جمله بی‌خطرترین و مفیدترین فناوری‌ها در عرصه پزشکی و فیزیوتراپی هستند.

سوالات متداول در زمینه این پرسش که ایا زانوبند برای ارتروز مفید است؟

زانوبندهای طبی چه نقشی در درمان آرتروز دارند؟

این زانو بندها نقش حمایتی دارند و درد را درمان نمی‌کنند.

 

زانوبند زاپیامکس چه نقشی در درمان آرتروز دارد؟

شما با استفاده از این زانوبند می‌توانید سرعت رساندن داروهای کلاژن ساز را به محل زانو افزایش دهید.

زانوبند زاپیامکس را چگونه باید تهیه کرد و قیمت آن چقدر است؟

دو میلیون و 960 هزار تومان مبلغی است که به عنوان قیمت برای این کمربند حرفه‌ای و ضد درد در نظر گرفته‌اند. سایت‌های فروشگاهی معتبر بهترین گزینه هستند. چون سفارش را درب منزل تحویل خواهند داد و خدمات پس از فروش نیز دارد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *