مقالات

زاپیامکس Zapiamax – زاپیامکس و درمان آرتروز

زاپیامکس Zapiamax

زاپیامکس (zapiamax) زانوبندی جدید که با ادغام تجربه و تکنولوژی‌های به‌روز و پیشرفته در تسکین درد و فعال نگه داشتن زانو خدمات ارزشمند و شایان توجهی را در اختیار بیماران قرار داده است. با توجه به این که هیچ درمان قطعی برای آرتروز حاد زانو و برخی دیگر از مشکلات این مفصل وجود ندارد، ‌ترکیبی از زانوبند زاپیامکس و استراتژی‌های درمانی دیگر، تحولی چشم‌گیر در تسکین و درمان انواع مشکلات زانو به وجود آورده است.

اگرچه سنگ بنای درمان زانو درد، ورزش و فیزیوتراپی محسوب می‌شود (داروهای ضد درد و تزریق استروئید نیز گزینه‌های درمانی هستند)، زانوبند زاپیامکس نیز مسیر توانبخشی را با بهره‌گیری از تکنولوژی شگفت‌انگیز UIC هموار کرده است.

سایت به‌طب آنلاین هم‌راستا با رسالت خود که تسهیل‌گری و ارائه محصولات با کیفیت در زمینه درمان دردهای زانو و کمر است با ارائه این نوشتار علمی به تاثیر عمیق زانوبند زاپیامکس در تسکین درد، کنترل علائم و همچنین بهبود عملکرد زانو به صورت جامع پرداخته است.

مشاوره رایگان

نام و نام خانوادگی(Required)
شما به کدام درد مبتلا هستید؟!(Required)

زانوبند UIC زاپیامکس چیست؟ نکات مهم درباره زاپیامکس

زانوبند UIC زاپیامکس یکی از ابزارهای پُرکاربرد برای مدیریت ناراحتی و تسکین درد ناشی از بیماری‌های زانو به ویژه آرتروز است. این زانوبند علاوه بر تضمین ثبات مفصلی و کنترل فشار بر اطراف و روی زانو در درمان انواع دردهای آن نیز نقشی موثر دارد. هدف این زانوبند افزایش انعطاف‌پذیری، بهبود عملکرد بدون درد زانو و همچنین بهبودی آسیب یا کمک به جلوگیری از بدتر شدن آسیب است.

بر اساس یافته‌های محققان، نوآوری‌های جدیدی که در زانوبند زاپیامکس به کار گرفته شده، آن را مجزا از بقیه زانوبندها کرده و امکانات و خدمات جامع‌تری از طریق تکنولوژی نهفته در آن در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

 زاپیامکس متشکل از زانوبندی چسبی به همراه کابل و آداپتور که ساخته شرکت زایس ترونیک آلمان است. این دستگاه به راحتی با برق شهری کار می‌کند.

زاپیامکس تشکیل شده از چند لایه پارچه با نوع خاصی از الیاف ضد حساسیت و ضد تعریق که تجهیزات UIC را در درون خود جا داده‌ است. این زانوبند از تولیدات شرکت مطرح زایس ترونیک آلمان و از طریق کابل و آداپتور کوچکی که به همراه دارد به برق خانگی متصل می‌گردد. نوع طراحی محصول به گونه‌ای است که در لبه‌های بیرونی آن چسب‌هایی تعبیه شده تا با هر اندازه و سایزی سازگار گردد.

زانوبند UIC زاپیامکس

آیا زانوبند زاپیامکس Zapiamax یک زانوبند طبی است؟

زانوبند برقی زاپیامکس را نباید با یک زانوبند طبی اشتباه گرفت. زاپیامکس علاوه بر ویژگی‌های عمومی دیگر زانوبندها فاکتورهای منحصر به فردی را همراه خود دارد. رویکرد توانبخشی و تسکین‌دهنده نهفته در زاپیامکس از طریق سه تکنولوژی نوین درمانی التراسوند، انفرارد و کلاک پالس در خود، موجب درخشش بی‌چون و چرای این دستگاه در مدیریت درد و درمان بیماران شده است. از آنجایی که باید زاپیامکس را به برق وصل کرد هنگام استفاده باید زانو صاف و ثابت باشد و امکان راه رفتن وجود ندارد.

زاپیامکس با تمرکز بر تسکین درد از طریق بلاک عصبی، حرارت و افزایش خون‌رسانی در اندام‌های زانو،  تقویت عملکرد حرکتی زانو را به طرز چشم‌گیری بهبود می‌بخشد. علاوه بر نکات ذکر شده در مراقبت‌های بعد از جراحی نمی‌توان نقش زانوبند زاپیامکس را نادیده گرفت چون هم به بهبود سریع زخم‌ها کمک می‌کند و هم نقش توانبخشی جامعی دارد. با توجه به تفاوت‌های اساسی که مطرح شد، به کار بردن اصطلاح زانوبند طبی زاپیامکس اشتباه به نظر می‌رسد.

تکنولوژی UIC در زانوبند زاپیامکس

UIC از موثرترین و کم عوارض‌ترین روش‌های پیشرفته در زمینه درمان است. خطا نیست که این تکنولوژی را جزو بهترین روش‌های تسکین درد و کاهش التهاب در زانو نام ببریم. این فناوری متشکل از سه بخش که عبارتند از:

زانوبند زاپیامکس

التراسوند فواید درمانی آن در زانوبند زاپیامکس

دستگاه اولتراسوند با تاباندن میلیون‌ها موج در ثانیه به دو صورت گرمایی و غیر گرمایی طبقه‌بندی می‌شود. از اثرات گرمایی آن برای درمان ساختارهای بافت نرم زانو مانند ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و رباط‌ها بهره می‌برند. اولتراسوند درمانی با ایجاد حرارت در بافت‌ها و افزایش جریان خون، تاثیر شگفت‌انگیزی در کاهش درد و ورم زانو دارد.

حرارت عمیقی که از دستگاه اولتراسوند ساطع می‌گردد عضلات خشک یا رگ به رگ شده را قادر به حرکت می‌سازد. علاوه بر این اسپاسم عضله را که اغلب اوقات با آسیب‌دیدگی یا کشیدگی به وجود می‌آید به حداقل می‌رساند. از فوائد دیگر حرارت عمیق اولتراسوند باید به افزایش دامنه حرکتی عضله اشاره کرد.

اولتراسوند درمانی در زاپیامکس

  • تسکین درد آرتروز: آرتروز مفاصل، آرتروز روماتوئید
  • مشکلات گردش خون
  • زانو درد ناشی از نقرس
  • آسیب زانو
  • بورسیت زانو
  • رگ به رگ شدن زانو و درد ناشی از دویدن و پیچ خوردگی عضله
  • خشکی عضله زانو و پارگی ماهیچه
  • شکستگی استخوان، شکستگی تیبیا، شکستگی کشکک زانو
  • کشیدگی عضله: کشیدگی عضله ساق پا، کشیدگی کشاله ران، کشیدگی عضله همسترینگ

اثرات غیر حرارتی اولتراسوند زاپیامکس

سونوگرافی علاوه بر گرما، انرژی را نیز به بدن وارد می‌کند. این انرژی به انقباض و انبساط حباب‌های گاز میکروسکوپی اطراف بافت‌های آسیب‌دیده می‌پردازد که این فرآیند کاویتاسیون نامیده می‌شود. نظریه علمی مرتبط با انبساط و انقباض حباب‌ها، سرعت بخشیدن به فرآیندهای سلولی و کمک به بهبود سریع‌تر بافت آسیب‌دیده است.

فواید انفرارد یا مادون قرمز Infrared در زانوبند زاپیامکس

به خدمت در آوردن اشعه مادون قرمز برای درمان درد حاد یا مزمن اتفاقی جدید در دنیای پزشکی به حساب می‌آید که محققین اخیرا به این توانایی دست یافته‌اند. در قیاس با اشعه ماورا بنفش که اثرات بسیار مخربی بر بافت‌ها و سلول‌های بدن دارد، مادون قرمز تاثیر بسیار زیادی در بازسازی و ترمیم اندام‌های تضعیف‌ شده و صدمه دیده دارد.

همچنین فناوری انفرارد، گردش خون غنی از اکسیژن را در بدن افزایش داده و باعث التیام سریع‌تر بافت‌های عمیق و تسکین درد زانو می‌شود. درمان با مادون قرمز (Infrared Therapy) برای التهاب حاد و مزمن بیشتر شناخته شده ولی از آن در بهبود بیماری‌های زیر نیز بهره می‌برند.

  • استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید
  • درد و سفتی زانو
  • کمر درد مزمن
  • درد عضلانی
  • التهاب تاندون زانو
  • برش‌های جراحی

در پژوهش‌های بسیاری اثرات مثبت درمانی مادون قرمز بر آرتریت، درد مفاصل و عضلات، التهابِ مفصل زانو بدون عوارض جانبی به اثبات رسیده است.

تاثیرات کلاک پالس Pulse clock در زانوبند ضد درد زاپیامکس

در الکتروتراپی پالس‌های الکتریکی از طریق دستگاهی به بدن بیمار منتقل و با درگیر کردن رشته‌های عصبی روند ارسال پیام به دستگاه سیستم عصبی مرکزی را کند ساخته و درد ناحیه مورد نظر به حداقل خواهد رسید، به این روش بلاک عصبی می‌گویند. این بلاک عصبی با رویکرد تسکین درد عضلات انجام می‌پذیرد.

استفاده از الکتروتراپی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • از بین بردن درد ناشی از اسپاسم عضلانی
  • پیشگیری از آتروفی و متوقف کردن روند تحلیل عضلات
  • افزایش گردش خون
  • حفظ و بهبود دامنه حرکتی
  • کنترل و کاهش درد (دردهای مزمن، پس از حادثه و بعد از جراحی)
  • تحریک آزادسازی اندورفین به عنوان هورمون‌های ضد درد در بدن
  • کمک به ترمیم زخم

از الکتروتراپی در درمان‌های مزمن از جمله درد زایمان، دردهای پس از جراحی و یا شکستگی‌ها در بخش‌های مختلف بدن از جمله کمر، گردن، دست، زانو، مچ دست و سایر نواحی بدن بهره می‌برند.

زمان استفاده از زانوبند زاپیامکس آلمانی چقدر است؟

با توجه به میزان صدمات وارد شده به زانو، توصیه استفاده از زاپیامکس انجام می‌پذیرد. برخی از بیماری‌ها مانند آرتروز درجه سه نیاز ضروری به جراحی دارند و زانوبند نقش توانبخشی دارد. اما اغلب دردهای زانو با زاپیامکس تسکین و سپس درمان خواهند شد.

زمان استفاده از زانوبند آلمانی زاپیامکس در هر نوبت بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت برآورد شده است. تسکینی درد در چند روز اول نمایان و با یک دوره سه هفته تا یک ماهه نتایج عالی بدست خواهد آمد.

نقش درمانی زانوبند زاپیامکس در بیماری‌های شایع زانو

انواع مختلفی از آسیب‌های زانو وجود دارد. استئوآرتریت، آرتریت روماتوئید، رگ به رگ شدن و نقرس از شایع‌ترین علل زانو درد هستند. در ادامه به تاثیر درمانی زانوبند زاپیامکس بر مشکلات زانو خواهیم پرداخت:

درمان آرتروز با زاپیامکس

تاثیر درمانی زاپیامکس بر آرتروز زانو

استئوآرتریت یا آرتروز از شایع‌ترین علل زانودرد طولانی مدت است. این بیماری ناشی از ساییدگی و پارگی مفصل و بیشتر افراد مسن بالای 65 سال را درگیر می‌کند.

زانو به دلیل غضروفی که انتهای استخوان‌های مفصل را می‌پوشاند به نرمی ‌خم و صاف می‌شود. آسیب طولانی مدت به غضروف انتهای زانوها منجر به آرتروز، درد، سفتی و کاهش حرکت زانو خواهد شد.

دستگاه زاپیامکس (zapiamax) با ایجاد حرارت و بالا بردن گردش خون در اندام‌های زانو، نقش خود را در درمان آرتروز به اثبات می‌رساند. همراه با جراحی زانو و تغییر سبک زندگی می‌توان بیشترین رضایت از زانوبند زاپیامکس را به دست آورد.

نقش درمانی زانوبند زاپیامکس بر مشکلات رباط صلیبی قدامی ACL

ورزشکارانی مانند فوتبالیست‌ها اغلب به دلیل فرود نادرست از یک پرش، تغییر سریع جهت حرکت گاهی به پارگی رباط سلیبی زانو گرفتار می‌شوند. ACL رباطی مورب در جلوی کشکک زانو که تضمین‌کننده ثبات مفصل زانو است.

کشیدگی رباط صلیبی با درد و التهاب همراه که برای کنترل و تسکین درد ناشی از آن استفاده از زانوبند زاپیامکس بسیار کارآمد خواهد بود. زاپیامکس به وسیله تکنولوژی‌های که همراه خود دارد با ایجاد گرما و افزایش جریان خون غنی از اکسیژن دردهای شدید پارگی و کشیدگی رباط صلیبی را به حداقل می‌رساند. آسیب‌های ACL گاهی بسیار جدی و نیازمند به جراحی است، مانند نوع سه آن که فقط با جراحی قابل درمان است.

تاثیر درمانی زاپیامکس بر پارگی مینیسک

پارگی مینیسک اصطلاحی شایع که بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران به صورت مداوم با آن روبرو هستند. مینیسک‌ها دو بخش غضروفی بین استخوان ران و ساق پا هستند. این تکه‌های غضروف گاهی به‌طور ناگهانی در حین فعالیت‌های ورزشی پاره و شخص را با دردهای شدیدی روبرو می‌سازد. با روند افزایش سن و تحلیل رفتن بافت‌های ماهیچه‌ای مفاصل، ‌پاره شدن مینیسک دور از ذهن نخواهد بود به همین دلیل با خرید زاپیامکس می‌توان با دقت مسیر درمان را برای مبتلایان به این عارضه هموار ساخت.

با پارگی مینیسک زانو درد، تورم و سفتی طی چند روز به شدت افزایش می‌یابد. برای رفع و کنترل التهاب زانو بهترین گزینه استفاده از زانوبند زاپیامکس است که به کمک تکنولوژی‌هایش روند جریان خون را تحت تاثیر قرار داده و فعل و انفعالات زانو را افزایش می‌دهد. این بهبود جریان خون روند ترمیم و بازسازی زانو را در پیش گرفته و عملکرد حرکتی زانو را به طرز چشم‌گیری ارتقا می‌دهد. از دستگاه زاپیامکس باید به مدت دو هفته تا یک ماه و 45 دقیق تا یک ساعت در روز باید از آن استفاده کرد.

رگ به رگ شدن، کشیدگی و جراحت زانو

رگ به رگ شدن و کشیدگی زمانی رخ می‌دهد که بافت‌های زانو به دلیل فعالیت غیرمعمول یا بیش از حد و چرخش ناخوشایند، کشیده می‌شوند.

روند کاهش درد و بهبود حرکت در عرض چند روز، همچنین بهبود تدریجی در هفته‌های بعد اثراتی است که باید از زاپیامکس نتظار داشت.

پیچ‌خوردگی اغلب خود به خود حل می‌شود، ولی برای تسریع روند درمان استفاده از زانوبند زاپیامکس گزینه بسیار خوبی به شمار می‌آید. فراموش نشود که برخی از مشکلات نیازمند درمان بیشتری هستند، به عنوان مثال، آسیب به پد بافتی در مفصل زانو که به منیسک معروف است با جراحی قابل درمان خواهد بود.

درمان زانودرد با زاپیامکس

تاثیر درمانی زانوبند زاپیامکس(zapiamax) آلمانی بر روماتیسم مفصلی

نوع دیگری از آرتریت، آرتریت روماتوئید (RA) است که باعث زانو درد خواهد شد. آرتریت روماتوئید نوع دیگری از آرتریت و همراه با تورم زانو است. مفاصل دردناک، قرمز، حساس، گرم و متورم خواهند بود. از آنجایی که زاپیامکس به عنوان محرکی برای تسکین درد و کاهش التهاب زانو خود را به اثبات رسانده، بدون شک در رفع مشکلات ناشی از این بیماری کمک شایانی خواهد کرد.

درد ناشی از روماتیسم مفصلی، سفتی است که معمولا در اوایل صبح شدت بیشتری دارد. برای رفع تورم ناشی از روماتیسم مفصلی بستن زانوبند زاپیامکس پیشنهاد می‌شود، چون با اولتراسوند درمانی و فناوری مادون قرمز موجب افزایش خون‌رسانی در ناحیه آسیب دیده زانو و درمان تورم ناشی از آن می‌شود. گرمای برخاسته از زانوبند زاپیامکس و همچنین بلاک عصبی ناشی از پالس‌های الکتریکی به تسکین، التیام درد و همچنین ترمیم بافت‌های آسیب دیده می‌انجامد و عوارض رماتیسم بعد از یک ماه تا حدود زیادی از بین خواهد رفت.

تاثیر درمانی زاپیامکس بر شکستگی زانو

شکستگی هر یک از استخوان‌های داخل یا اطراف زانو بر اثر حادثه دور از ذهن نیست. شایع‌ترین استخوان زانو که امکان شکستگی دارد مفصل کشکک یا کاسه زانو است. افراد مبتلا به پوکی استخوان امکان دارد حتی با یک پیچ خوردگی ساده دچار شکستگی زانو شوند. بعد از شکستگی کشکک باید آن را برای مدتی به وسیله گچ یا زانوبندهای تثبیت‌کننده ثابت کرد تا مراحل اولیه درمان شکل بگیرد. بی‌تحرکی موجب خشکی زانو، سفتی آن و اختلا در راه رفتن فرد خواهد شد.

برای رفع این خعارضه ناخوشایند زانو، مراجعه به نمایندگی زانوبند زاپیامکس در تهران و خرید آنلاین آن است. چون این زانوبند با داشتن تکنولوژی فوق پیشرفته UIC و با کمک بلاک عصبی، تسکین درد را در کم‌ترین زمان ممکن تضمین خواهد کرد.

مزایای استفاده از زانوبند Zapiamax ؛ 3 مزیت طلایی

مقرون به صرفه‌تر بودن نسبت به فیزیوتراپی و سایر روش‌های درمانی

هنگام مواجه با درد زانو عمدتا ذهن سمت تسکین دارویی خواهد رفت، اما اغلب افراد به عوارض داروهای مصرفی توجهی ندارند و در دراز مدت دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد. علاوه بر این داروهای مسکن نقش موقت دارند و در رفع طولانی مدت و در نهایت درمان مشکل زانو نقشی پُر رنگی ندارند.

اما در اکثر مواقع توصیه اصلی پزشکان برای مشکلات زانو مراجعه به فیزیوتراپی است، ولی از آنجایی که برای دستیابی به نتیجه‌ای خوب باید چندین دوره و هر دوره بالغ بر 10 جلسه خواهد بود هزینه‌ای هنگفت بر دوش بیمار خواهد گذاشت. طبیعتا داشتن دستگاهی که همان کار را با توان بیشتری در خانه برای بیمار انجام می‌دهد مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

مشکلات بنیادی فیزیوتراپی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت موارد زیادی است که عبارتند از:

  • هزینه‌های هنگفت جلسات مکرر فیزیوتراپی
  • هزینه‌های رفت و آمد و درگیر شدن با ترافیک
  • تکرار دوره‌های فیزیوتراپی (چون معمولا مشکلات زانو با یک دوره فیزیوتراپی درمان نمی‌شود)
  • سختی و تنش‌های رفت و آمد به کلینیک فیزیوتراپی
  • کمبود وقت و مشغله کاری افراد برای مراجعه خود یا بردن والدین به کلینیک
  • اقدام نکردن افراد ناتوان و کم‌‌توان حرکتی به فیزیوتراتپی به دلیل مصائب و مشکلات حرکتی، که عمدتا سالخورده‌ها هستن
  • مهم‌تر از این موارد نتیجه نگرفتن از فیزیوتراپی در اغلب مواقع و ناامیدی از روند درمان

اما راهکار چیست؟ با اقدام به خرید اینترنتی زاپیامکس بخش زیادی از هزینه‌هایی که باید برای تهیه آن متحمل شد رفع خواهد شد. پس به راحتی قابل تشخیص است که زانوبند زاپیامکس به نسبت سایر درمان‌های دیگر هزینه بسیار کمتری را به بیمار تحمیل می‌کند. در برخی از بیماری‌های زانو، فرد به ناچار باید سراغ جراحی برود. مراقبت بعد از آن هزینه‌هایی به دنبال دارد که خود به عنوان معضل بزرگی به شمار می‌رود که بسیاری از بیمارن را از انتخاب درمان عقب می‌راند. به طور کلی استفاده از زانوبند زاپیامکس عمده هزینه‌های بعد از جراحی را حذف خواهد کرد چون که تمام نیازهای فیزیوتراپی را در خانه در اختیار بیمار قرار می‌دهد.

اثربخشی سریع‌تر زاپیامکس نسبت به دیگر روش‌های درمانی

باید پذیرفت که زانوبند زاپیامکس به دلیل داشتن تکنولوژی UIC جلو‌تر از درمان‌هایی چون طب سوزنی و ازون‌ تراپی قرار می‌گیرد. نبود عوارض، زمان کمتر برای درمان و مهم‌تر از این نکات اثربخشی بسیار بیشتر، زاپیامکس را به انتخابی بی‌رقیب برای تسکین و کاهش درد کرده است. استفاده دو تا سه هفته‌ای از آن به صورت معجزه‌آسایی درد را از بین برده و عملکرد زانو را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد. موضوع دیگری که زاپیامکس را نسبت به درمان‌های دیگر متمایز می‌کند عدم نیاز به داروهای شیمیایی و تزریق است. این زانوبند به عنوان یک درمان غیر تهاجمی سایر روش‌های تهاجمی مثل جراحی و ازون‌تراپی پشت سر گذاشته و در خط اول درمان قرار گرفته است.

زاپیامکس مکمل مطمئن برای سایر روش‌های درمانی

همزمان با شروع درد و بیماری، رویکرد ترکیبی درمان، اثربخش‌ترین راه‌کار رفع مشکلات زانو به حساب می‌آید. همراه با فیزیوتراپی استفاده از زانوبند زاپیامکس و انجام حرکات ورزشی برای بهبود عملکرد حرکتی لازم به نظر می‌رسد. آب درمانی، ماساژ درمانی، تغییر عادات و سبک زندگی همگی همگام با زانوبند زاپیامکس مسیر درمان را هموار می‌سازند.

طریقه بستن زانوبند زاپیامکس

طریقه بستن زانوبند زاپیامکس ساده و نیاز به هیچ مقدماتی ندارد و افراد مسن و کم‌توان نیز در استفاده از آن با مشکلی مواجه نمی‌شوند. روی صندلی یا زمین نشسته و زانوی خود را صاف کنید و با توجه به مرکز درد، زانوبند را روی زانو ببندید و بر اساس سایز زانوی خود زبانه‌های چسبی آن را محکم روی هم بفشارید. سپس آداپتور آن را به برق متصل کرده تا روند اثرگذاری آن آغاز شود. به یاد داشته باشید که چون زاپیامکس به برق وصل است در حین استفاده باید در یک جا ثابت ماند.

قیمت زانوبند زاپیامکس آلمانی چقدر است؟

هنگامی که موضوع فناوری‌های جدید و پیشرفته در یک محصول درمان‌گر به میان می‌آید ناخواسته ذهن به سمت بالا بودن قیمت محصول خواهد رفت. اما زاپیامکس با در نظر گرفتن توان خرید افراد، قیمت را در کمترین حد خود نگه داشته است.

قیمت زانوبند زاپیامکس با وجود همه فناوری‌های به کار رفته در آن 2,960,000 (دو میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) تعریف شده است. بدون شک این مبلغ در قیاس با قیمت زانوبند زاپیامکس در دیجی کالا پایین‌تر است چون در واقع فروشگاه اینترنتی به‌طب آنلاین نمایندگی رسمی زاپیامکس در ایران است. نکته حائز اهمیت در خرید زانوبند زاپیامکس این است که با یک بار خرید می‌توان سال‌های زیادی از آن بهره برد و همه افراد خانواده به صورت مشترک از آن استفاده کنند.

خرید زاپیامکس آلمانی

خرید زانوبند زاپیامکس آلمانی

برای خرید آنلاین زاپیامکس بهترین گزینه خرید اینترنتی آن است چون هم پرداخت آنلاین و هم پرداخت درب منزل دارد. پس برای دستیابی به اینکه قیمت زانوبند زاپیامکس چیست مراجعه به سایت فروشگاهی به‌طب آنلاین قابل اعتمادترین مرجع خواهد بود. چون این سایت به عنوان مرکز فروش زانوبند زاپیامکس اصل، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز دارند تا بیمار هنگام خرید تنشی نداشته باشد. در کنار سایت به‌طب آنلاین افرادی به تهیه زانوبند زاپیامکس دیجی کالا می‌پردازند، اما باید به یاد داشته باشند که نمایندگی رسمی آن در ایران سایت به‌طب آنلاین است.

عوارض زانوبند زاپیامکس Zapiamax

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از افرادی که این زانوبند را استفاده کرده‌اند به هیچگونه عوارضی اشاره نشده است. بنابراین همه افراد با یک دوره استفاده از زاپیامکس خرید آن را به دوستان و نزدیکان خود پیشنهاد می‌دهند.

یادداشت پایانی درباره زانوبند زاپیامکس

زاپیامکس (zapiamax) زانوبندی که به وسیله برق کار می‌کند و به دلیل ویژگی‌ها و فناوری‌های منحصر به فردش از سایر زانوبندها متمایز گشته است. این زانوبند مجهز به تکنولوژی مدرن UIC و خدماتی بیشتر از فیزیوتراپی و فاقد عوارض در اختیار بیمار قرار می‌دهد. با استفاده از آن فرد مبتلا به زانودرد نیازی به کلینیک رفتن برای فیزیوتراپی ندارد چون انواع دردهای زانو را زودتر از فیزیوتراپی در خانه تسکین خواهد داد. با اندکی مطالعه می‌توان پی برد که درمان دارویی و استفاده از فیزیوتراپی دارای مشکلاتی است که در بسیاری از موارد نه تنها تاثیر درمانی حداقلی هم ندارد بلکه هزینه‌های بسیار سنگینی نیز بر دوش بیمار خواهد گذاشت و این امر فرد مبتلا به زانودرد را از ادامه درمان باز می‌دارد.

سوالات متداول زانوبند UIC زاپیامکس Zapiamax

گزیده ای از سوالات پر تکرار درباره زاپیامکس در زیر نوشته شده است.

  1. زاپیامکس چگونه درد زانو را برطرف می‌سازد؟

فناوری UIC به کار رفته در زاپیامکس با بلاک عصبی و بهبود جریان خون اندام آسیب‌دیده به تقویت و تسکین دردهای زانو می‌پردازد. UIC نام اختصاری اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس است که در فیزیوتراپی‌ها هم به کار می‌رود.

  1. چقدر باید از زانوبند زاپیامکس استفاده کرد؟

45 دقیقه تا یک ساعت در روز، به مدت یک تا سه هفته عالی‌ترین نتیجه را ارائه خواهد داد.

  1. قیمت زاپیامکس  چقدر است؟

به‌طب آنلاین تنها سایت‌ فروشگاهی معتبری است که زانوبند زاپیامکس آلمانی را ارائه داده و پشتیبانی از محصول را هم انجام می‌دهد. قیمت درست زاپیامکس در این سایت‌ ارائه خواهد شد و 2/960/000 (دو میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

50 دیدگاه در “زاپیامکس Zapiamax – زاپیامکس و درمان آرتروز

  1. الناز جوادی گفت:

    برای خرید زاپیامکس راحت تونستم از سایت سفارش بدم و خیلی زود هم به دستم رسید. واقعا عالیه

    1. سامان گفت:

      آره خیلی سرعت بالایی تو ارسال دارن همه چیز عالیه

      1. فاطمه گفت:

        سلام .در ارسال سریع هستن اما زانوبند ویژگی های ذکرشده را ندارد .من استفاده کردم هیچ فایده ای نداشت . فقط مثل یک پد برقی گرم میکنه ..

        1. سحر گفت:

          برای تسکین دردهای مفصلی و کسانی ک عمل کردن این زانوبند خیلی خوب زانور ونگه میداره و کارکردن باهاش راحته و دردو تسکین میده ازش راضیم

      2. سحر گفت:

        برای تسکین دردهای زانو کسانی ک عمل کردن این زانوبند خیلی خوب زانورو نگه میداره و کارکردن باهاش راحته و دردو تسکین میده ازش راضیم

  2. الهام علیزاده گفت:

    من ساییدگی مفصل زانو داشتم، 3-4 هفته ای ازش استفاده کردم درد و ورم پام خیلی خوب شد

    1. سلام ویژگی های ذکر شده را دارد زانوبند زاپیامکس

    2. ناهید گفت:

      سلام میشه بیشتر توضیح بدید،چون منم همین مشکل رو دارم وشدیدا درد دارم

      1. ناشناس گفت:

        من زانو درد وتورم دارم و سیاتیک به کمرم بستم بیشتر جواب داد تا بستگن به زانو یعنی معجزه شد

  3. الناز جوادی گفت:

    برای خریدش خیلی راحت تونستم سفارش بدم و زود هم به دستم رسید. واقعا عالیه

  4. عسل رحیمی گفت:

    استفاده ازش واقعا راحته و بقیه هم میتونن استفاده کنن خیلی خوبه

    1. حمید گفت:

      دقیقا یکی از خوبیای این کمربند همینه منم خیلی راضی ام ازش

  5. سیما سلطانی گفت:

    از وقتی که استفاده میکنم از این زانو بند خیلی دردم بهتر شده عالیه

    1. سلام برای زانو هایی که تغیر شکل کردن هم خوبه صادقانه جواب بدید

  6. اکرم عظیمی گفت:

    مادربزرگم زانو درد شدیدی داشت در حدی که دکتر گفت باید جراحی بشه ولی 3 هفته از این زانوبند استفاده کرد خیلی خیلی بهتر شد

  7. منیر میسمی گفت:

    قیمت خیلی مناسبی داره واقعا عالیه

  8. نجمه گفت:

    این زانوبند خدایی عالیه و بعد دو هفته تاثیر میذاره

  9. مژگان گفت:

    خیلی بسته بندی خوب و تمیزی داره

    1. علیرضا گفت:

      موافقم. خیلی تمیز و خوبه بسته بندیش

  10. جمیله رضایی گفت:

    من ازش استفاده کردم واقعا بهتر شدم

  11. محمود گفت:

    واقعا نقش درمانی داره ؟ کسی استفاده کرده ؟ مادر من واقعا اذیت هستش لطفا صادقانه جواب بدید

    1. n.shahabi گفت:

      سلام.
      بله برای ارتروز و زانودرد های مفصلی موثر است

    2. ناشناس گفت:

      بله فعلا یک روزه به کمرم بستم خشکی پا ودرد،،، فعلا معجزه برام شده ،،به نظرم اول کمر ببندید زودتر جواب میده تا زانو،بعد زانو ببندید

  12. ادیب گفت:

    محصول عالی و اثربخشیه که در ده روز اول هم اثرات مثبت آن ظاهر میشود با تشکر از تهیه کنندگان و در اختیار عموم قرار دهندگان زاپیا مکس اصلی

  13. محمد بهزادمهر گفت:

    چرا انتقادها را گزارش نکردید بالاخره هر دستگاهی یا درمانگری دارای ایرادات هم هست . من زانوم پرانتزی شده درد هم دارم پولش هم برام مهم نیست اما از اینکه سه هفته روزی یک الی دوساعت سرکار بمانم بشدت عصبی ام میکنه . اگر مردونه کارش درسته برای من بفرستید

  14. محمد بهزادمهر گفت:

    چرا انتقادها را گزارش نکردید بالاخره هر دستگاهی یا درمانگری دارای ایرادات هم هست . من زانوم پرانتزی شده درد هم دارم پولش هم برام مهم نیست اما از اینکه سه هفته روزی یک الی دوساعت سرکار بمانم بشدت عصبی ام میکنه . اگر مردونه کارش درسته برای من بفرستید

    1. n.shahabi گفت:

      سلام. تمامی نظرات منتشر شده. و این محصول برای زانو پرانتزی تاثیری نداره

    2. فاطمه گفت:

      زانوبند زاپیامکس نظرات منفی نداره منم خریدم امیدوارم خوب باشه

  15. دکتر ماهسون شاهی گفت:

    آرتروز زانو به عنوان یک بیماری التهابی مزمن، اغلب با درد، سفتی و کاهش حرکت در زانو همراه است. درمان آرتروز زانو به دو دسته درمان‌های غیر دارویی و درمان‌های دارویی تقسیم می‌شود.

  16. حسین گفت:

    سلام
    کسی برای درمان پارگی مینیسک ازش استفاده کرده؟

  17. ناشناس گفت:

    خاصیت درمانی هم دارد کسی که غضرفهای زانو از بین رفته و شکل زانو کمی تغییر کرده هم مناسبه لطفا راهنمای کنید

  18. Athan گفت:

    من تازه خریدمش پارگی رباط و مینیسک دارم امیدوارم بهت جواب بده

  19. Asiyeh گفت:

    همچین چیزی اگه برای دست یا بازو هم بشه استفاده کرد چقد خوب میشد . خاهر من دستاش خیلی درد میکنن به خاطر روماتیسم .

  20. ناشناس گفت:

    سلام مامانم سایدگی زانو و پوکی استخلن شدید دار تزریق انجام داده دارو هم مصرف میکه آیا استفاده از این زانو بند براپوکی استخوانش ضرر ندارد

  21. سارا گفت:

    با سلام زیاد خوب نیست در عرض 2 هفته اداپتورش خراب شد که تماس گرفتم برام تعویض کردن

  22. فاطمه گفت:

    من پارسال دیسکم عمل کردم ولی هنوز درد دارم آیا برای کمردرد هم موثره؟؟؟؟

    1. n.shahabi گفت:

      سلام.بله برای دیسک عالی هست.

  23. ندا محمدی زاده گفت:

    سلام برای اینکه محصول تقلبی نخریم در زمان خرید زانوبند زاپیامکس اصلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

    1. نیلوفر شهابی گفت:

      سلام. زانوبند زاپیامکس باید کارت رجیستری و کد اصالت کالا داشته باشد که میتوانید از سایت ما با کد اصالت کالا و کارت خرید کنید.

  24. سارا قاسمی گفت:

    سلام زانوبند زاپیامکس خوب است نه تشک برقی اثر هم آرد درد روهم کم می‌کند من هدوقت استفاده می‌کنم خوابم میگیرد

  25. کیمیا محمدزاده گفت:

    خیلی زانوبند زاپیامکس خوبیه دردهای مفصلی و کاهش میده و اینک کارکردن باهاش راحته

  26. علی گفت:

    من فکر کنم خالی بندی است بازم نمیدونم اگر گارانتی داره خوبه

  27. آرمان گفت:

    بد نبود راضی بودم

  28. سید میر گفت:

    سلام
    من ساییدگی کشکک زانو دارم آیاد برای رفع مشکلم می تونم از زاپیامکس استفاده کنم واینکه اثری روی بهبودی زانوهام داره یا خیر

    1. نیلوفر شهابی گفت:

      سلام. برای ساییدگی کشک زانو خیر متاسفانه تاثیر زیادی نخواهد داشت

  29. Majid Rahimi گفت:

    ادم مي مونه واقعا خوبه يا نه من مادرم از درد زانو تا صبح نمي خوابه ولي نظرات متناقض هست يكي مي گه خوبه يكي ميگه الكيه ادم نمي دونه بخره يا نه

  30. زهرا گفت:

    سلام ایااز روی شلوارهم میشه استفاده کردیاحتما باید مستقیم روی زانوببندیم.

    1. نیلوفر شهابی گفت:

      سلام بله میشه

  31. مژگان گفت:

    سلام ..دکتربه مادرم گفته تعویض مفصل انجام بده.انصافا این دردوکم می کنه .وایا محصولش مشکل نداره …من شرمنده مادرم نشم .راستشو بگید توروخدا

  32. زهرا تقی زاده گفت:

    من زانوم سایدگیداره نمی توانم درست راه بروم موقع راه رفتن زانوها هم درد می اید ایا زانو بند زاپیا مکس برای ساییدگی زانو خوب است دکترا به من گفتند باید عمل کنید ایا با .زانوبند زپیا مکس خوب میشوم می تـاتوانم راه بروم متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *